Cat

Cat
A friend of mine was putting up with my creativity and she ended up like this..

tirsdag, april 20, 2010

Up-close

First of all I just wanna say THANK YOU to my 4 followers!!! It's great to know that someone is reading my stuff and it's not just me talking to the empty internet.I'm having an interesting time these days!! I'm 100% focused on my pictures and getting my application ready to send out to Viborg Media-school and i'm honestly very nervous!! So I've tried to relax and went to town and bought a cheap but cool new yellow bike!! That cheered me up, but when I saw all the THOUSAND pieces it came in - Jesus, that was a challenge!! Who in their right mind knows about putting a bike together - just out of the blue?
? Not me that's for sure!! And my nearly done, constantly braking bike is a prove to that!

Well speaking of bike, spring and therefore nature, I've got 2 pictures I wanna show you guys. Both taking up-close. First one is from last week, the second one from
last fall.

Colours
Pumpkin
I have a pumpkin thing, don't know what it is - but I'm just madly in love with pumpkins!!


2 kommentarer:

  1. Kender jeg hende ret, så springer din multimor ud i arbejdet med cyklen, og ellers er der vel nogle naboer du kan spørge om hjælp.

    Nyder at se dine billeder, der er nogle fede kontraster. Hvor fandt du græskarret med blå stilk???

    SvarSlet
  2. Hej Mille :D Lykkeligvis er cyklen blevet færdig i dag, men det tog sin tid. Mor hjalp, men jeg tror ikke vi kan skrive cykelsmed på cv'et.

    Tak for de søde ord, og jeg tror nok græskaret blev købt i Føtex - mere ved jeg ikke lige :S
    Måske cykler jeg engang lige over til naboen og viser min cykel frem :)

    SvarSlet